16.5.12

IN TO THE WILD



Sean Penne' in "In To The Wild" filmini bilir misiniz? Bu tişörtü giyince kendimi filmin adıyla çok özdeşleştirdim ve verdiğim pozda biraz vahşi ya da asi durmuş olabilir. Tabi ki filmin içeriğiyle durumun bir alakası yok, muhtemelen Christopher Mccandless'ın kemiklerini de sızlattım şu anda, kapitalist sistemin en büyük oyuncularından moda ve onunla ilgil bir blogda adının ve konu alındığı filmin bahsinin geçmiş olması... Anısına küçük bir saygı gösterisi olarak bu postluk marka vermiyorum, en azından bunu yapabilirim !

4 yorum:

İrem dedi ki...

okurken çok güldüm desem:D
ne zamandır kitabını okuyorum ama filmi tekrar izleme zamanının geldiğini hatırlattın bana:)
sevgiler

onlyhello.blogspot.com

Özge Canevi dedi ki...

daha bugün bahsettim bu filmden off harikadır can acıtır, saygımız sonsuzz... çok fena bu sistem çoook, ama içinde yok oluyoruz işte ne acı :(

Trendydolap dedi ki...

bu salaş kombini sevdim!

begum begum huuu dedi ki...

bi an korktum kombinle o kadar uyumlu bi duruş olmuş ki...


begumyagci.blogspot.com