25.4.12

Studded White Babes







Uzun bir günün ardından, yorgunluğuma yenik düşmeden bloglamaya çok kararlıyım bugün. Bu aralar iyi bir blogger olmadığım aşikar; haftada bir kez post yapan stil blogumu olur canım ! Ama okadar hızlı oluyorki herşey, ben nasıl yetişiyorum bunlara hiç anlamıyorum.
Uzun gün dedim ya, sabahtan akşamüzerine kadar, twitter'da takip edenler bilir , "sosyal medya uygarlığında marka yönetimi" semineri vardı. İzmir Ekonomi Üniversitesi-Şapka Takımı'nın acayip verimli geçen etkinliği.
Kahve aralarında, kafein bombardımanından sonra DOGO'nun eğlenceli board'larıyla coştuk :)

Son olarak bu beyaz zımbalı Zara ayakkabılarımla aramızda müthiş bir elektriklenme ve büyük bir aşk doğdu aramızda, almamak için çok direndim ama o kazandı. Beyaz- sivri ve herşeyden öte zımbalı, benim için yaratılmamışta nolmuş canım :). Ama fazla dikkat çekici; onu test ettim. Kadınından erkeğine istinasız bakışlar ayaklarımdaydı diyebilirim; peeh kimin umrunda! Di mi ama ?

Michael Kors Jeans
Zara Ayakkabı ve Ceket (shoes and jacket)
Stradivarius Kolye (necklace)

7 yorum:

İrem dedi ki...

çok ama çook güzelleer!
cici günlerde kullan diyorum

onlyhello.blogspot.com

begum begum huuu dedi ki...

ayakkabılar çoook ii:)



begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

begüm, irem; çook teşekkürler:)

Rookie Icon dedi ki...

botların benim olsun çok güzeller :)

fcosmos dedi ki...

Hahaha olsun :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir kombin olmuş :) ayakkabılarına bayıldım bi de çantanın markası nedir acaba :)

fcosmos dedi ki...

Çanta Zara, çok teşekkürler :)