10.4.12

İZMİR FASHION DAYS: DEFİLE







Bir kaç hafta önce İzmir Hilton'da gerçekkeşen Fashion Days kapsamındaki Ertan Kayıtken defilesinin fotoğraflarını paylaşıyorum sizinle. Biliyorsunuz ki yoğunluktan bu ara bloglayamıyorum, o yüzden biraz zaman aşımına uğramış bir post.
O gün o kadar yorgundum ki, Yasemin (Öndar) bişeyler yakalamaya çalışsa da fotoğraflarda yüzüm çok düşük o yüzden ayrıntılarla başbaşa bırakıyorum sizi ;)

Zara - Papyon ve Ayakkabı
Ralph Lauren - Gömlek
Marni for H&M - Ceket
Mor olan bileklik - New York'tan sokak satıcılarından, Saat - E. Armani, Taşlı -Mango, Deri - So Chic


2 yorum:

havziş dedi ki...

ayrıntılar da çok eğlenceli olabiliyor bazen. bilekliklerine ve benim de bu sezon favorilerim olan üçgen burun ayakkabılarına bayıldım !!

fcosmos dedi ki...

Havziş, di mi, bence dee :))... Çok teşekkürler.