14.4.12

I'M BACK !









Selam millet, geri döndüm herkese iyi haftasonları bol eğlenin :)

Canıma okuyan iki haftanın ardından keyfimi yerine getirmeleri için kış sezonunda ZARA'dan aldığım bordo çizmelerimi ayağıma geçirmek ilk planımdı. Diğerleri ise elime geçenler;

Diesel Jeasn,  Loft Gömlek(shirt), Michael Kors Çanta(bag), Mango - So Chic - Forever21 Bileklikler (bracelets), Casio - E. Armani Saatler(watches)


(Blogger ilginç bi şekilde, otomatik olarak fotoğraflarımın görüntü kalitesini bozuyor, umarım çözerim neden olduğunu, bunun için özür diliyorum)

4 yorum:

SWL dedi ki...

cnm denim on denim süper olmuş. ee burgundy zara botlarda bu süperliği tamamlamış.tabi armparty'ni görmemek olanaksız;) casual chic outfitini çok beğendim beeen ;)
"www.sevalvemoda.blogspot.com"

fcosmos dedi ki...

SWL, Çok teşekkür ediyorum :)

missnd dedi ki...

ne zaman kırmızı bir bot denesem aklıma ted mosby'nin kovboy botları gelir ve botları aynen rafa geri bırakırım. =)

başkalarında görünce de böyle içim gider. kombinlerin, blogun çok güzel, yeni keşfetmiş olmam çok üzücü. hemen takip ediyorum. =)

http://missnd.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Missnd, hahaa bosver al kendine bir kirmizi bot o halde ;)

Cok tesekkur ediyorum guzel yorumlarin icin, begenmene cooook sevindim. Bundan sonra hep bekliyorum ;)