7.3.12

WEDNESDAY's INSPIRATION












Bu hardal eteğimi pazar gezmelerimden birinde bulup hemen kapmıştım, dolapta giyilecek günü sabırla bekliyordu, neyseki beklenen güneşli haftasonu gelmiş ve işte tam zamanıydı. Kalem eteklerin tek sıkıntısı fazla uğraşmasanda çok uğraşılmış görüntüsü verir. Kimi zaman leyhimize bir durum olsa da özellikle haftasonu için benim pek tercih edebileceğim bir intiba değil doğrusu!
Bu yüzden ben de en sevdiğim hırkamı yine üzerime geçirdim-ki önceki postlarda belirttim- annem ördü, salaş beyazlar hep üzerimde zaten. Zara topuklular bu kombinin vazgeçilmezi benim için, Vintage  deri çantamla bütün parçalar yerine oturdu. 

Çarşamba günü için ilham arayanlara gelsin! 

7 yorum:

SWL dedi ki...

çok şık artı salaş olmuş bu. ne klasik ne spor. çok beğendim ben...

begum begum huuu dedi ki...

kalem etek benim en sevdiğim parçalardandır:) hardal sana çok yakışmış gerçekten:) vintage çantadan bitanede bizim evde olcaktı arayıp bulayım:))))
Sen tam vintage olmuşsun bu kombinle :)))


begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

çok teşekkür ederiimmmm :)

İrem dedi ki...

hiç kaçırmazdım ama nasıl olmuşsa bu postu görmemişim:) eteğin rengine bayıldıım

onlyhello.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Ne guzel yorumlar bunlar, cok tesekkur ederim cok mutlu oldum İrem kacirma bidaa ;)

Thrift Store dedi ki...

etek çok güzelmiş, kombin de çok kıvamında olmuş bence (: sevgileerr.

fcosmos dedi ki...

Cook tesekkur ediyorum :))