27.2.12

DİKKAT: ÖLÜM TEHLİKESİ !









Tekrar gelen soğuk günlerin habercisi gibi trafonun üzerindeki yazı; DİKKAT: ÖLÜM TEHLİKESİ!

Cumartesi gecesi için giydiğim Zara beyaz blazer'ımı blog'da tam anlamıyla yeni görüyorsunuz sanırım, oysaki kış sezonunun başında aldım bayada giydim aslında. Anniel ayakkabılarım en sevdiklerim bu aralar. Bu ayakkabılarla kısa paça Michael Kors jean'im bir birleri için yanıp tutuşmaktaydı sanki :) . Taktığım her seferde Audrey'e ufak bir selam caktigim Urbanoutfitters gözlüklerim diğerlerinin pabucunu çoktan dama attı. Kolye ise Stradivarius'tan.

6 yorum:

Ayshe Rose dedi ki...

ceket super :)

http://stylishtimes.blogspot.com

BonBon dedi ki...

Beyaz blazerın bu kadar hoş duracağını tahmin etmezdim! Vuuv diyorum :)

begum begum huuu dedi ki...

bornovada hava soğuk malum ama ilk fotoda sanki adamlar kafana taşıdıkları şeyi geçireceklermiş gibi görünmüş ben ölüm tehlikesinin daha çok ordan kaynaklandığını düşündüm:)

Gerçekten ayakkabıyla kot birbirlerini arıyorlarmış çok tatlı olmuşlar:)

begumyagci.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Ayshe Rose, tesekkurler :))
Bon Bon, cook tesekkur ederim yaa ;)
Begum begum, hic dikkat etmemisim gercekten oyleymis :), tesekkurler.

want more fashion dedi ki...

bastan asagi TOP !!
süper süper süper ötesi harika görünüyosun !
blazerine ve kolyene o kadar hayran kaldim kiiii !!

Thrift Store dedi ki...

aaah urbanoutfıtters, kanayan yaramız :P kıskandım gözlüğünü (: