18.2.12

BOYFRIEND JEANS + LEATHER MATERIALS










Evet evet haklısınıınızzz... Fotoğrafları taslak olarak buraya atalı 1hafta olmuştur herhalde. Bu hafta gezmekten kendimi görmedim o derece :).

Esas konumuza dönelim! Burada dolabıma ait, benim için çok değerli 4 deri parçayı görebeilirsiniz. Herzaman, heryerde, her istediğim şeyle kombinlemede özgürüm bunları ve anında kendime geldiğimi hissederim üzerimdeyken. Boyfriend jean'im ise benim vazgeçilmez parçalarımdan.

Eldiven - ceket - ayakkabı / Gloves - jacket -shoes  ZARA
Çanta / Bag  MICHAEL KORS
Boyfriend Jean  GAS


Bu hafta çalışmaya kararlı blogger F CosmoS, sevgiler ;)           ENJOY

3 yorum:

want more fashion dedi ki...

ba-yil-dimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!! tek kelimeyle !!!!!!!!!!!!!

fcosmos dedi ki...

TEŞEKKKÜR EDERİİİMM :))

melisa solmaz dedi ki...

son resime bittim valaha eridim hemde o nasıl bir çekim öyle ilk kez görüyorum ayakkabılar harika çıkmış gerçekten canım senin güzelim ayaklarında fıstık gibi