18.1.12

SHOPPING NIGHT OUT 2011: DORA MAGAZİN STYLING'İ
















Tam bir ay öncesinin postu, tembelliğim için özür dilerim.
2 ay önce Dora Magazin'den Ceren Hanımla yazışmalarım sonucu "Shopping Night Out'ta Ne Yapabiliriz?" diye düşündük ve Batik işbirliği ile bloggerlarla bir styling etkinliği düzenlemeye karar verdik. Arkadaşım Yasemin Öndar'ın da ricamı kırmayarak bana katılmasıyla eğlenceli bir çekim gerçekleştirdik.Yasemin'in kombinin ayrıntılı açıklaması için buraya alalalım sizi.
Ben kendi stilimle örtüşen parçalar bulmaya çalıştım, eh buldumda sayılır, fakat modelime kendi botlarımı giydirmek zorunda kaldım son noktada. Sonuç olarak ortaya bu kareler çıktı. Beğendiniz mi bakalım?

(Fotoğrafların bir kısmı dergiden çoğu benim kendi çektiklerim.)
Modelliğimi yapan arkadaşım Gizem'e de çok teşekkürler!

Ayrıntılar için kendinize bir Dora Magazin alabilirsiniz ;)

2 yorum:

!'**rengarengo**'! dedi ki...

çok güzelsiniz kızlar :) gelemediğim için üzüldüm bak :((

want more fashion dedi ki...

harka bir cekim olmuuuuuus !!! bayildimmmmmm