16.1.12

DAĞINIK






Size de oluyor mu? Ruh halim nasılsa hep öyle giyinmeyi tercih ediyorum, pek etrafın lafına kulak asma gibi huylarım yoktur.
Sahtesi, her rengi bıdı bıdısı da olsa  ugg'larımdan vazgeçmem söz konusu bile değil. Ve ben onları alışılmış skinny jeanlerden çok boyfriend jeanlerimle kombinlemeyi seviyorum. Kimin umranda di mi ama?
Bu kadar bol bol giyindiğimde üzerimde dişiliğimi simgeleyen küçük ayrıntıların olması da benim bir takıntım. Kırmızı rujum ve bordo çantam benim için yeterli.
En rahat cuma kombini;
GAS Boyfriend jean
Zara Gömlek
Bershka Kalpak
Zara Çanta
ve gözlükte  Michael Kors

4 yorum:

FidoLand dedi ki...

süper!!en sevdiğim tarzlardan benim de benetton boyfirend jeanim vardı dur iyi aklıma getirdin ben de onu giyeyim yakın bir zamanda,senden esinlenerek :)
kalpağına da ayrı bayıldım :)
herşeyinle 10 numarasın :)

Rococosh dedi ki...

süper olmuşsun canım ugg konusuna kesinlikle katılıyorum beğenmeyen giymesin ama giyene de karışılmasın =) kombin çok rahat görünüyor canım çekti :D gözlük çok yakışmış

Modamla-Burcu dedi ki...

evet biraz dağındık ama güzel olmuş :) Kalpak süper ayrıca ;)
http://www.modamla.com/

fcosmos dedi ki...

fidolan, evet evet merakla beklemedeyim, çok teşekkürler :)

rococosh, di mi ama ?:p teşekkür ederim

modamla-burcu, teşekkürleerr