15.1.12

2011 Gittiğine Göre Arkasından Atıp Tutalım Mı ? ;)

Projelerdi, finallerdi derken yeni bir yıl gelmiş gitmiş, pek ilgilenemedim açıkçası. Ama yazmayı çok özledim!
2011'de küçük bir gezintiye çıkıp ben neler yapmışım bir bakalım?

Geçmiş yılın benim için en büyük olayı 1aylık New York maceramdı. Tek başıma 2 eyalet keşfettim ve bir sürü güzel insanla tanıştım. Dünya gözüm açıldı, vizyonum genişledi, gezdim, gördüm, yedim içtim,konuştum, Broadway müzikali izledim, limuzinde parti yaptım ve daha neler...

New York'un daha ayrıntılı postlarını görmek isterseniz sizi Ağustos ve Eylül ayına alalım.

2011 benim esas blog yazmaya başladığım yıl diyebiliriz.2010 da açmıştım fakat 2011 de daha aktiftim, 2012 ise bakalım nasıl olacak ?
Okul sayesinde bol çalışmalı bir yıl geçirdim, zira 2011'in yazında da okuldaydım :p ( pek çalışkan bir yıl değildi)
Kendime kısa dönemli hedefler koymaya başladım ve 2-3 ayda bir onları revize etmekteyim hala, güzel yöntem bir hocam söylemişti bunu yapmamı, hayatınızı düzenlemenizde faydası olabilir.
Ara ara depresyona girip çıkmalarım her dönem olduğu gibi yine oldu tabii :p
Bir sürü sinema filmi, az sayıda tiyatro oyunu izledim. Neymiş? Bu yıl daha çok tiyatro!
Geleceğe yatırım; bir ton seminer, 1stajla işi bitirdim. İngilizceyi geliştirdik tabiki.

E bir sürü de post yaptım değil mi ? ;)
Hiç kötü şeyler yazasım gelmedi, onları resetliyoruz hadi bakalım yeni yıl şans getirsin!







2 yorum:

sunshine dedi ki...

sen yurt dışına dil okulu için mi gitmiştinnn??? ben bu sene gitmeyi planlıyorum ama neresi daha ii olur kararsızım..bide şirket falan sorunu var=) eğer şirketle gittiysen bana önerirmisin diyecektim?* :D

fcosmos dedi ki...

maille ulaşırsan sana bilgi verebilirim f_cosmos@hotmail.com