8.12.11

RAINY, RAINY, RAINY DAY





  

Bugün kapalı berbay yağmurlu havayla güne merhaba dedim. O sıcak yataktan o karanlıkta kim kalkacak kim ne giyeceğine karar verecekteee okula gidecek. Evet o talihsiz benim, bitsin artık şu okul!Dedikten sonraa neler giyilmiş;
En renkli kombinlerimden birisi galiba bu. Belki renkli giyinmemin bir etkisi olur ruh halime diye düşündüm fakat ben pek renklerin insanı değilim.
Armani yağmur botları, Zara kot ve üst, Mango kaban, Paul & Joe çanta

Armani rain boots, Zara jean and top, Mango coat, Paul & Joe bag

7 yorum:

Burcu dedi ki...

Komsu oldugumuz kdr zevklerde ayni sanirim!en azindan ash boots ve mango kabanlarimz ayni:)

İrem dedi ki...

yağmurlu günlerde iç açan kombinlerden biri:) bu arada sen de mi dokuz eylüldesin?

fcosmos dedi ki...

Tesekkurler, eveet :)

İrem dedi ki...

çok sevindim kendime bir okuldaş bulduğumaa:)

ozlemce-lik dedi ki...

merhaba blogunu boraz once sokakta ne moda sayfasından kesfettim:) cok begendım tarzını bundan boyle takıpcılerım arasındasın bende kendi bloguma beklerim
www.ozlemce-lik.com

berrilla dedi ki...

süpersin, süper! zaten bu ceket benim de favorim ;)

fcosmos dedi ki...

Ozlemce-lik cok tesekkurler hep bekliyorum :)

Berilla super olan sensin canim cok sagol ;))