29.12.11

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM ?




Bu Alexander McQueen bilekliklere olan hayranlığımı şurada da belirtmiştim, Alexander Wang adeta benim için tasarlıyor o derece diyorum, yıllardır Dufflelarda gözüm 2012de siyah bir tanenin benim olacağını umut etmekteyim, bir de bu botların benim olmasını çok istemiştim geçen yıl ama kalmamıştı malesef:((( (hala birisinin 37 numara bulup süpriz yaptığı an hayallerimi süsler, mesela bu kişi abim olsa, okuyo mudur acaba :p ).Citizens of Humanity jeanler güzeller, yeni bir boyfriend jean e ihtiyacım var, Rick Owens'ın biker deri ceketleri ise tamamen bir arzu nesnesi değil mi? 2012 için pek mümkün görünmüyor, tabii  belki süpriz birşeyler olur hayatımda alabilirim kim bilir :p

Benim 5 parçalık wishlist' im budur :)

6 yorum:

berrilla dedi ki...

bunların hepsini ben de istiyorum ben de ben de ben de ben deeeeee !!

GoNcha GoNcha dedi ki...

harika secimler yapmissin. 2012 tum Cupcake dileklerimizin oldugu bir sene olsun;)

want more fashion dedi ki...

cok güzelleeer !!
özellikle bileklige takildi gözüm !! cok begendim

fcosmos dedi ki...

Berrilla, goncha, wantmorefashion hepimiz aliriz isteklerimizi umarim, yeni yil sans getirsin hepimize ;)))

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

umarım bütün wishlistlerin gerçek olur!!:))

fcosmos dedi ki...

merve,umarım, seninkilerde tabii :)