13.12.11

ANNIVERSARY





Bugün blog yazmaya başlayalı tam bir yıl olmuş. Böyle bir dönemime gelmiş olması talihsizlik, belki keyfim yerinde olsaydı özel birşeyler yapabilirdim ama şuan acaba blogu kapatsam mı acaba fikirleri bile aklımdan geçerken benden blog için enterasan birşey çıkacağınıda pek ummadım. Böyle düşününcede kendime ve bir yıldır uğraştığım şeye ihanet ediyor gibi hissetmiyor değilim kendimi. Herneyse bakalım zaman ne getirip ne götürecek beraber görürüz.
Peki bu bir yılda ne mi oldu? Bir kere vizyonum daha da genişledi, yaptığım şeyi çok fazla olmasada, daha düzgün ve özenli yapmaya çalışıyorum.( İlk postlarımı görenler bilir bu konuda ilerlemiş görmüyor değilim kendimi :p ). E blog sayesinde güzel insanlarla tanıştım, başkalarının hayatlarına onlar farkında olmadan ortak oldum, kimiside benim hayatıma ortak oldu.
Uzatmadan  kısacası beni takip eden, seven, sayan herkese çok teşekkür ederim. Fakat ayrıca teşekkür etmem gereken biri daha vardır ki ev arkadaşım Ayça kendisi. İlk günden bu yana hiç sıkılmadan, oflayıp püflemeden, bana fenalık gelir onun gıkı çıkmadan fotoğraflarımı çektiği için çok çok teşekkürlerimi buradan da bir borç bilirim :).
Haa bir de dün derse geç kalmıştım, okuldaki kapılar elektronik olduğu için açıp giremiyoruz biz, hoca da açmadı ama güzel insan, görevli amca halime acımış olmalı ki ; şşş ses etme deyip, hocadan azar yemeyi göze alarak kendi kartıyla açıverdi kapıyı ona teşekkür etmeyi geçtim, taptım o an o derece :) ama olayın heycanıyla adamcağıza teşekkür edip etmediğimi hatırlamıyorum, koca anfi, kapıdan çıkan o elektronik ses ve tüm sınıfın bakışları içinde hiç bişey olmamış gibi yerimi almak üzere ilerlemeye odaklamıştım kendimi, arada çok aradım ama bulamadım, burdan da tekrar çok teşekkürler.

Sonuç olarak ne giymişim tabi onu da yazmak lazım;
Ash Botlar
Zara Elbise
Mango Kaban
Özkanlar pazarından bileklikler

8 yorum:

İrem dedi ki...

happy anniversary! :)
bence yılmadan sıkılmadan devam!
sevgiler:)

sunshine dedi ki...

sıkılmak yok=))1.yılını kutlarım daha nice senelere ;)
sevgiler:)

fcosmos dedi ki...

İrem - Sunshine cok tesekkurleeeer :))

sedaatici dedi ki...

yılmak yok yola devam ;) bide cuma postlarını girmeden hiç bırakmayız... bu arada tebrikler canım daha nice blogyıllara ;)

FidoLand dedi ki...

ne güzel!!nice yıllara!!blogu kapatmak mı!!şaka yapıyorsun değil mi,1.yıl şakası bu :)
elbisen çok güzel,botların ve bordo çorapla şahane olmuş!!bi de saçların çok güzel ya senin!!
blogu bırakmamalısın bence,öğrenci adamın yazacak şeyi çok olur,arkadaşlarınla aranızdaki geyikleri yazsanız her güne bir post çıkar :)
blogunu çok sevdim :)
sevgiler :)

www.fido-land.blogspot.com

want more fashion dedi ki...

stilini cok begendim ! cok güzel bir kizsin ayrica !!
seni izlemeye karar verdm hem de seve seve =)
sen de benim bloguma bir göz at istersen.. sevinirim =)

fcosmos dedi ki...

fidoland, çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için çok mutlu oldum gerçekten :)

wantmorefashion,çoook teşekkürler, hoş geldin hep beklerim ;)

yorumlarınız beni motive etti iyiki yazmışssınız =)))

irem dedi ki...

ash botların süper, bu botlarda benim de gözüm var ya ;)