9.11.11

Üniversite de Ne Giymeliyim by F CosmoS ?/ What Could I Wear at Universty by F CosmoS?







Mevzun olmadan okulun bana verdiği nimetlerden yararlanmalıyım blogumda diyerek bu yazı dizisine başlamak istedim, aslında başlamıştım da biraz daha resmileştirelim olayı :). Üniversiteye yeni başlayanlar, kafası tarzı konusunda karışmış olanlar, arayış içindeyim hergün okula gitmeden dolabımı yatağın üstüne boşaltıyorum diyenler için gelsin... şuradan bir diğer yazıyı tıklayabilrisiniz!

Birinci kuralımız; okula gittiğmizi unutmamalıyız hanımlar. Evet büyüdük, bizim de stilettolarımızı ayağımıza geçirip salınma vaktimiz geldi, seksi kıyafetlerimizi giyip baş döndürmek istiyoruz fakat bunun yeri kampüs değil malesef. 

Kilit kelime: BASİTLİK !
Bugün topuklu pabuçları masa üstüne yatıralım!

Giy topuklularını ama bunu bir jean + dericeket + düz bir tişört ve bez bir çantayla bütünleştir.
Ben genelde  yırtık-eski görünümlü kotlarımı giymeyi tercih ediyorum topuklu giymek istediğimde. Okula en fazla yukarıda gördüğünüz gibi bir topuklu ayakkabıyla gittim diyebilirim zaten :)
Çok topuklularınzı flare jeanlerle kesinlikle giyin. Mümkünse ayakkabılar görünmesin ve böylelikle olduğunuzdan kat be kat uzun görünün. Özellikle kısa boyluysanız okulda tarzınız bu olmalı.
Ha ben illa elbise giyicem mi diyorsun ? Ozaman en salaşından parçalar seç. Elbise dar kesimli olsa bile üzerinize salaş hırkalar alın. Mümkün olduğunca az aksesuar kullanın.

Sonuç olarak okula topuklularınızla gidiyorsanız olabildiğince diğer kısımları basitleştirin. İronik görünmek istemiyorsanız tabiki.

Üniversite "özgürlük" ortamıdır fakat moda hata kaldırmaz !

Ben ne giymişim?
Zara ayakkabılar, Stradivarius jean, Mango hırka, Kazak Karşıyaka pazarı, Çanta lise yıllarımdan kalma, Urban Outfitters gözlük.


I thougt i gotta take more advantage from school before i graduate. So i started this serie in my blog. Actually i ve already started it but lets make it offical. People who has just began to college, who is confused about her style, who is looking for something new; you can click my other entry...

Firts rule , ladies! You shouldnt forget that you are gonna to school. Yeap, we grow up, it is time to wear our stilettos and sexy things but the campus is not the right place for this.

The key word is SIMPLICITY.
Lets start from our pumps.

Go ahead wear your pumps but combine it with a blue jean + leather jacket + a straight t shirt and a large bag.
I usually wear my ragged blue jeans when i want to wear my pumps. As u can see on the picture above, i only    wear pumps like that at school.
Wear your pumps with flare jeans. Hide your shoes and it will make u look higer than you are, especially, if you are a short person, this should be your style.
You wanna wear dresses? Then make it simple, even if you dress is slim fit, put simple cardigans on it, use less accessories as possible..

Finally, if wanna wear pupms at school, make other parts simple as possible. If you dont wanna look ironic of course.

University means "freedom" , right, but there is no mistake in fashion.

What did i wear?

Zara shoes, Stradivarius jean, Mango cardigan, Jumper from bazaar, Bag is from my college years, Urban Outfitters cat eye sunnies.

9 yorum:

İrem dedi ki...

kesinlikle katılıyorum. bence de okulda şık ama salaş olabilmeyi başarmak lazım!
çok güzel bi yazı olmuş canım:)
http://motivationforfashion.blogspot.com/

esinspiration dedi ki...

Benim okulumun önündesin! :)

fcosmos dedi ki...

Aa bornovada mi okulun :))? Komsuyuz ozaman benim evimin mahallesi burasi :)

Trendydolap dedi ki...

Botlari cok begendim :)

http://trendydolap.blogspot.com/

fcosmos dedi ki...

İrem, cok tesekkur ederim begenmene cok sevindim.

Trendy dolap, cok tesekkurler :))

Burcu dedi ki...

aaaa benim evimin arka sokagi..:)

fcosmos dedi ki...

Komsularim artiyoo ;)

Burcu dedi ki...

hahah kesinlikle..ozlemisim mahallemi gorunce burasi tanidik dedim ve o anda gozlerim parladi.Home sweet home<3

Rococosh dedi ki...

botlarını çok sevdim canım=)