29.11.11

NIGHT OUT SHOPPING 2011 İÇİN HAZIR MIYIZ ?





Dün, geçen yıl İzmirde ilki gerçekleştirilen Nİght Out Shopping Event'ın ikincisi için yapılan tanıtım toplantısına davetliydim. Swiss Otelde gerçekleştirilen lansman için gerçekten oldukça uğraşılmış. Özenle hazırlanan her masada bulunan bayraklar, not defterleri benim çok hoşuma gitti. Hatta defterimi aldım bile böyle bir şeyde not tutmak çok zevkli olabilir hihih :). Ev sahibesi Ceren Hanımın heycanı ve hevessi okadar belliydiki o samimiyeti direkt bizlere yansıdı. Herşeyin en ince ayrıntısına kadar düşünüldüğü gecede İzmirin tanınmış simaları, tasarımcı Ertan Kayıtken, dernek başkanları geceye dahil oldular ve neticede keyifli bir şekilde gece sonlandı. Birçok ünlü mankenin katılacağı defile ve bir çok sürpriz aktivite bizi bekliyor olacak.16 Aralığı heyecanla bekliyoruz, bakalım neler olacak? Ajandalarınıza şimdiden not edin ki kaçırmayın derim ben !



SÜRPRİİİZZZ! Geçen gün süper tatlı, genç yetenek, tasarımcımız Yasemin Öndarla tanıştık ve geceyi de birlikte geçirdik.


Ne giydiğimin ayrıntıları gelecek postta !

2 yorum:

Yasemin Öndar dedi ki...

Bence salonun en stylish kızı sendin! Ben ne saçmalamışım öyle yaa aceleden :/

fcosmos dedi ki...

Yaaa cok tesekkur ederim cnm benim, olur mu oyle sey ben cok sirin ve kisilikli buldum bikere senin kombinini, ayakkabilar herzaman favorimdir kendi dolabimda da ;)