19.11.11

INSPIRED BY OLSENS





Nowadays, i am very full, i have got a lot of exam so i can not send post ! Today i wanna somethink like Olsens outlook. I realy like Olsens twins outfits and i fell in love with their brand "The Row", definitely you must follow!
We took a photo quickly for my today outfit with I-Phone so photos are not well i know, so sorry!

Son günlerde oldukça yoğunum vize dönemindeyim ve bu yüzden post yapamıyorum! Bugün biraz Olsen'lardan ilham alarak giyinmek istedim. Olsen kardeşlerin tarzlarını gerçekten çok beğeniyorum ve " The Row" a aşık oldum diyebilirim, kesinlikle takip etmelisiniz!
Hızlıca bugünki kombini fotoğrafladık fakat I-Phone la çekildiği için çok iyi değiller, üzgünüm !

ZARA-skirt and coat/etek ve ceket    ASH-boots/botlar

7 yorum:

İrem dedi ki...

kesinlikle olsen esinlenmeli olmuş ve çok güzel olmuş canım:)

http://motivationforfashion.blogspot.com/

fcosmos dedi ki...

Çok teşekkürler :))

!'**rengarengo**'! dedi ki...

bu kombini çok sevdim.maxi etek candır zaten.ama botlar...ah onlar...:)))

fcosmos dedi ki...

Hihi cok tesekkur ederim cnm :))

nakedqueen dedi ki...

blog çok başarılı ,takipteyim :)

fcosmos dedi ki...

Nakedqueen cok tesekkur ederim, hep gel ;))

fashion and frank dedi ki...

Love the coat bit of a fan of the Row myself - as well as ece - thank you so much for your comment x

http://fashionandfrank.blogspot.com/