10.10.11

sunday's shot


Gözlerimi açtım, nasıl bir geceydi dün? Ev hala yerinde duruyormuydu? Hava güneşlimiydi acaba? Hiç sanmam, fırtına koptu adeta gece! Denize girsem hasta olurmuydum? Rahatsız bir uykuydu. Oysa nekadar güzel uyunurdu burada.Çocuk değilmiydim hala? Şaşkındım, neredeydim, sonbahar gelmemişmiydi, ne işim vardı benim yazlık yerde hem de bu fırtınanın ortasında? Yatağımdan kalktım, yüzümü bile yıkamadan kumsala indim.Beni uyutmayan rüzgar baya şiddetliymiş gerçekten, kabus değilmiş, deniz suları kumsalı aşmış! Buz gibi deniz suyunu ayaklarımda hissetmek beni ayıltmıştı, bi müddet öyle kaldım... sonra biraz arkadaşımla yürüdüm(çocukluk arkadışımdı her yaz burada heyecanlı tatiller geçirirdik) ve eve döndüm, hazırlandım ve şehre dönüş! Yorulmuştum. Gün benim için hala o soğuk deniz suyunu gerçekten hissedebildiğim anda devam ediyordu!

Hiç yorum yok: