31.10.11

I LOVE BLACK, I LOVE HAT !









Siyah herzaman için dolabımın baş tacı olmuştur. Alışverişe çıktığımda elimin gittiği parçalar hep siyah olur öncelikle. Yanlış anlaşılmasın, renklere karşı değilim ama rengarenk olan bir insan da değilim! Fakat aksesuar dedin mi tamamdır. Bileklikler, kolyeler, yüzükler, küpeler..., almaya da takmaya da doyamam kendilerini. Aksesuar denince de bunların dışında benim bir takıntım daha vardır ki bunlar bizim sokaklarımızda nedense pek görülmez, görüldümüde yadırganır,  evet şapkalardan bahsediyorum! Yazları biraz daha insanlar tarafından makul karşılansada kışın benimki gibi bir şapka takmak sokakta ilgi görmüyor değil. Kimin umrunda? Ben seviyorum ve takıyorum, okadar basit!

Stradivarius jean, Mango kazak, Zara şapka ve deri ceket, Michael Kors deri çanta, Nine West botlar!



Black is always the favourite coluor of my wardrobe. When i'm shopping, black is my first choice all the time. For the record, i'm ok with other coluors but like i said, black is my favourite. But when it comes to accessory, i'm mad. Bracelets, neclace, earrings, rings...They all drive me crazy. And beyond the accessory, i got another obsession...you cant see people wearing it on the Turkey's streets, when somebody wears it, she is looked strange. Yeap, i'm talking about HATS! People find it more reasonable in summers, but in the winters when i wear hat, i feel strange looks on me. Who cares? I love it and wear it. Thats simple!

Stradivarius jeans, Zara HAT and leather jacket, Michael Kors leather bag, Mango jumper, Nine West
botlar!

2 yorum:

yasemen k. dedi ki...

cosmos siyah sever :) ayy pembeydii limon sarısıydı efenime ne söyleyeyim pastel renklerdi giymez misin sekerim :) hiiç anımsamıyorum oyle post :0

fcosmos dedi ki...

ehehehee, ya kullanıyorum aslında ama rengarenk olmak bana göre değil, başkasıymış gibi oluyorum denediğimde, rahatsız rahatsız dolaşıyorum sonra :)