11.10.11

GLOOM



Giysen olmaz, giymesen olmaz en sevmediğim havalar geldi. Hazırlanırsın çıkarsın 2dk da sıçana dönmen an meselesidir !

Peki, ben ne giymeyi tercih etmişim?
Forever21 - Etek
Guess - Çanta
Hırkanın nerden olduğunu bilmiyorum
ASH - Botlar


Weather sucks these days, it is sometimes cold, sometimes hot, sometimes rainy... You never can find the right choice before you leave home. You make your decision, leave home, then 2 minutes later, you are like a rat in the rain!

All right, what i was chosee for wearing?
Forever21 - Skirt
Guess - Bag
Noname cardigan
ASH - Boots

7 yorum:

nina_O dedi ki...

botlaaaaarrrrr süper :) sende tabiki ;)

fcosmos dedi ki...

Tessekur ederiiiiiiiiimmm :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Süper kombin, çok beğendim. Botlara diyecek laf bulamadım zaten :)

teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için. Blogun ve stilin harika, izlemeye aldım hemen. ben de her zaman beklerim :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Ah cok tesekkur ederim :))

Melis Kıyıcı dedi ki...

Botlarına aşık oldum desem!!:))

esinspiration dedi ki...

Forum bornova merdiven mozaikleri güzel arka plan olmuş :) Kombinlerin ise, hep güzel hep! ;)

fcosmos dedi ki...

Melis, ben dee :)
Esinspiration, cok tesekkur ederimmm :)