3.9.11

LITTLE ITALY, NEW YORK

                                                                              
 
         












Herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun millet! Bayram postu yapıcaktım sözde ama malesef vakit bulamadım. Bu outfit bayramın ilk gününe ait, buradaki Türk arkadaşlarımızla toplanıp bir akşam yemeği için seçildi.
Dolabımda şu sıralar aşk yaşadığım parçalardan birisi bu Urban Outfitters elbise, ilk görüşte aşk adeta.Zeynep Tosun deri bileklik ve Zara Jean gömlek ile birleştiriildi. Dün ufak bir turla Little Italy, Soho taraflarını gezdim tek baaşıma, oldukça keyifliydi. Little Italydeki vintage shopları görmelisiniz, o sokakta sabahtan akşama kadar kalabilirdim. Takıcılar ise bir harika, süper bileklikler dolaba eklendi bile.Grand Central ise her daim fotoğraflamaya doyulamayan gar! Yarın Washinton yolcusuyum büyük ihtimalle dönünce bir post yapabilirim, ozamana kadar kendinize iyi bakın!

8 yorum:

esinspiration dedi ki...

Elbise, bileklik.. müthiş, çok beğendim , çok da yakışmış :)

fcosmos dedi ki...

Tesekkur ederim :))

Melis Kıyıcı dedi ki...

Elbiseni o kadar beğendim ki yaklaşık 2 yıldır bu tarz bir elbise arıyorum bulamadım.Çok yakışmış sana.

deniz saatçioğlu dedi ki...

Harika bir kombin olmuş. Elbise zaten muhteşem, jean gömlekle de ayrı bir hoş olmuş. Böye tezat parçaların birlikte kullanılmasına bayiliyorum ben. Blogun cok keyifli izleyicin olmak istedim ama nerede bu izleyiciler?? :)

Bana da beklerim, sevgiler

denizsaatcioglu.blogspot.com

fcosmos dedi ki...

Cok tesekkur ederim :))

fcosmos dedi ki...

Deniz Saatçioğlu cok tesekkur ederim, bloglovin in altinda bu siteye katil butonu var izleyiciler kisminda, sag tarafta, bir sorun mu var bilmiyorum neden goremedin anlayamadim, ben surekli telefondan baglanabiliyorumda bu aralar. Seninkinide hemen tikliyorum vakit bulabilmisken ;)

berrilla dedi ki...

ama ben elbisene bayıldım!!! <3<3
öptüm

fcosmos dedi ki...

Tesekkuleeerr, sevindim begenmene :))