29.9.11

LETS BEGIN: SCHOOL'S DIARYES








                 

                

Okul hayatımın son dönem başlangıcının ilk postu kayıtlara geçsin ! Bu okul günlükleri yeni başlayan arkadaşlara da belki biraz günlük outfit konusunda yardımcı olur diye düşünerek başlıyorum.(eğer beğeniyorsanız tabi, ben kendimce beğeniyorum da :p)

Ananenin sandığından çalınan - Vintage Gömlek
  Stradivarius - deri görünümlü tayt
Urban Outfitters - Cat Eye gözlükler ! 
Saat - Timex
Bilezikler - Sohoda biryerlerden
Bu yazın yükselen, hatta patlayan trendi TOMS pabuçlar, ONE FOR ONE felsefesiyle "ben gönlüme göre olanlarını New York ta buldum"


This post is beginning of my last period at school ! I hope this school diaryes wiil be good for new studens.( ofcourse if you like it? :p)

  This Vintage shirt - from my grandma's box
 Stradivarius - latex tights
        Urban Outfitters - Cat Eye sunnies !
Watch - Timex
 Bracelets - from somewhere in Soho
As an upcomming fashion trend , TOMS shoes with ONE FOR ONE's philospohy " i found my bests in New York"

1 yorum:

esinspiration dedi ki...

HHiii gömleğine bayıldımm..Buca'da mı okul? Ben Buca eğitim mezunuyum.Benzettim oralara.. :)