9.9.11

FASHION'S NIGHT OUT NEW YORK














VE KARŞINIZDA KÜÇÜKTE OLSA, MICHAEL KORS :)


















Gün geldi New Yorkluların heyecanla beklediği FNO oldu da bitti bile! Açıkça söylemeliyim hiç üzülmeyin bizim FNO larımız da bir bukadar güzel oluyor bence. Nerelere gittin neler yaptın derseniz, Michael Kors un 5th Avenue Rockefeller daki açılışına gittim ve dünya gözüyle Michael Korsu görebilmiş oldum ama içerde fotoğraf çekebilmem pek mümkün olamadı, girmeden dışarıdan çekmiştim iyiki :). Genel olarak 5th Avenue deki çoğu mağazaya girdim diyebilirim, bol bol şampanyaları götürmüş oldum böylelikle.
Benim kendi fotoğraflarıma gelince ,ya hiç mi fotoğraf çekebilen birisiyle tanışamaz insan, hepsi birbirinden beceriksiz çıktı valla, anlamıyorlar diye buradan sallıyormuş gibi oldum ama kendileri de kabul etti zaten :). E ben de en sonunda iş başa düştü, girdim kabine kendi işimi kendim gördüm, sizde bu şekilde de olsa ben New York Fashion Night Out ta ne giymişim tam olarak görebilmiş oldunuz. Tişörtü tembelliğimden dolayı bir türlü gidip alamamıştım bu akşamki karmaşada da bulabilmem pek mümkün olmadı :/


Ne Giymişim:
Michael Kors Blazer Ceketim ve bayıla bayıla giydiğim Kurt Geiger Ayakkabılarım, Michael Kors Çanta
Zara Tişört ve geçen gün Little Italyde bir butikten aldığım bilekliklerim.

2 yorum:

essu dedi ki...

ayakkabıları begendim :)fotoları cekenler yazık etmis gercekten :) baslarda bakarken boynumu saga sola cevirmekden :P neyseki en sonda düzgün fotolarla karsılasdım

http://essus.blogspot.com/

fcosmos dedi ki...

Di mi di mi :)), tesekkur ederim