19.9.11

BROADWAY MUSICAL - LION KING












Meşhur BROADWAY Müzikalleri! Hayatınızda bir kere de olsun izlemeniz gereken bir görsel-işitsel-duygusal ve daha bir çok şey tarif edebilirim size, bir şov.İzlemeden önce evet çok kez duydum, okudum fakat öyle bir büyüsü vardıki, anlatılamaz. Keşke daha çok vaktim olsaydı da hepsini izleyebilseymişim diyorum. Hayatımda geçirdiğim en büyüleyici gecelerden biriydi.

Gelelim hepimizin ilgilendiği mevzuya :). Ne seçmişim bu gece için. Oldukça yoğun bir gündüyüzümdeki yorgunluk belirtilerinden de anlaşılacağı üzere bir günde okadar çok şey yaptım ki, ben bile inanamıyorum.

 Gece için seçtiğim bu kombinde Wahington da bir vintage butikten bulduğum muhteşem elbisem, Kurt Geiger ayakkabılar, takılar  Forever21



2 yorum:

FASHION DESIGNER dedi ki...

kombınını cok begendım cnm :)

fcosmos dedi ki...

Begenmene cok sevindim cnm, cok tesekkurler :))