23.9.11

BEN BUGÜN...

Ben bugün yine 4te uyandım, 2gündür üzerimden çıkarmadığım pijamalarımdan kurtulup ılık bi duş aldım, sonra yeni pijamalarımı giydim tekrar. Kuaföre gitmeye üşendim, manikürümü
oturdum kendim yapayım dedim, bütün parmaklarımı kanattım, ama yine de bugün manikürcü kızı dinlemek zorunda kalmadığım için şükrettim. Yine valiz hazırladım, söylendim durdum.1 hafta olmadan katetdiğim kilometrenin hatti hesabı kaçtı. Uzun bir süre evden çıkmazsam daha mutlu olacağımı düşündüm bir an. Yolculuk çekebilecek tahammülüm kalmadığını hissettim, ama şimdiden 2 haftam ful doldu bile.Bugün tekrar birşeyler karalamaya başlamaya karar verdim ,gençlik yıllarımda olduğu gibi :), muhtemelen köreldim ama biraz yazmanın iyi gelebileceği kanaatine vardım. Belki buradan da yayınlarım bir kaçını, keyfime bağlı. Ha bugün artık büyüyor olduğumu hissettim bir de ve bu duygu beni epeyce ürpertti. Artık 4. sınıf oldum, eli kulağında 9 aya üniversiteden mevzunum. Acelem ne, nereye bu koşturma anlamadım, eğer daha fazla konuşup aranmazsam 4 yılda okulu da bitirmiş olacağım gibi, gidişat onu gösteriyor enazından! Bugün aynada kendimi beğenmedim, belki bir işe yarar diye aylardır elime almadığım düzleştiricimle saçlarımı ehlileştireyim dedin ama yine beğenmedim, aslında saçlarım güzel oldu ama beğenmedim işte, BUGÜNLERDE SORUN BENDE onu anladım...

2 yorum:

nina_O dedi ki...

işte bunu sevmiyorum :( bu günlarde bende kendimi beyenmiyorum hemde hiç...

fcosmos dedi ki...

Bence bu her kadinda olan bir sendrom sanki, illa kendini begrnmeyecegin zamanlarin oluyor, ikimiz icinde cabuk gecmesi dilegiyle oyleyse :)