27.9.11

after wedding party-SIMPLE OUTFIT











Haftasonu kuzenimin nikahı için İstanbuldaydım ve herzaman olduğu gibi geleneksel düğün sonrası partimizi gerçekleştirdik. Gündüz kokteyl ardından parti derken sabah uçağına hiç uyumadan gittim ve fotoğraflardan anlaşılacağı üzere bi 10 yıl attım galiba. Jetlag olmak için uzaklara gitmeye gerek benim kuzenlerim bunu bana sağlayabiliyor!
Kokteyl postu sonradan gelicek, ufak çaplı bir hafıza kartı krizi çıktı çünkü. Bakalım partide ne giymişim?

Her 10 bloggerdan 8 inde olan Zara asimetrik ayakkabılar :)-  Scroll Zara shoes that 8  of every 10 bloggers with :)
Michael Kors kot-jean
Ralph Lauren gömlek-shirt

Last weekend i was go to İstanbul for my cousin's wedding. We are always make a party after the wedding. At the morning i was at cocktail and than party and i have never sleep, i flyed to İzmir. Yes if you have got like my cousins you dosent need long fly, you can be jetlag easly!
You can see on the upside, what i wore at party?


1 yorum:

FashionOnBoard dedi ki...

Harika kombin! O ayakkabilar benim de favorim =)

http://fashiononboard.blogspot.com