30.8.11

UPPER EAST SIDER










 HAMBURGER SİPARİŞİNİZİ VERİP MASANIZDA OTURARAK SİPARİŞİNİZİN HAZIR OLMASINI BEKLEYEBİLİRİSİNİZ, SHAKE SHACK'IN MUHTEŞEM HAMBURGERİNİ TATMALISINIZ !

Kasırgayı da atlattıktan sonra gezmeye ve postlara tam gaz devam. Çok sıkıcı bir haftasonu geçirdiğimizi söyleyebilirim daha ilk haftadan biraz can sıkıcı oldu, Boston planımız vardı e tabiki iptal, bakalım bu haftasonu umarım Washington a gidebiliriz! Bugünki çekim biraz daha outfit postuna uygun oldu sanki ama muhteşem şehir manzarası benim kusurları kapatır sanıyorumki, inanın burada elime geçirdiğimi giyip çıkıyorum ve yanımda çok fazla birşey getirmedim tabiki :). Haftaya Laber Day var burada o indirimleri bekliyorum tam manasıyla :)
Üzerimdeki pek sevdiğim gömleğim Beymen Club indiriminden oldukça uyguna alınmıştı, Zara şortumu da bilmeyen kalmadı sanırım...

4 yorum:

nina_O dedi ki...

çok çok çok hoşuma gitti üzerindekiler o kadar çok yakışmışki sana :)

fcosmos dedi ki...

Coookkk tesekkur ederim :))

Melis Kıyıcı dedi ki...

Çokkk tatlısın o kadar doğalsın ki!!Fotoğraflar süper bu arada!!!

fcosmos dedi ki...

Cok tesekkurler, begenmene cok sevindim gercekten :))