27.8.11

TARRYTOWN

                          
               HER AN KARŞINIZA GEYİK ÇIKMA OLASILIĞI ÇOK YÜKSEK !






                   KALDIRIM KENARINDAKİ BU ŞEYLER OTOPARKÇI İŞLEVİNDE


   
    DERGİLERİMİZ, ABUR CUBURUMUZLA KENDİMİZİ KASIRGAYA HAZIRLADIK


Burası Taryytown, New York'un yazlık bir kasabası diyebiliriz. Manhattan a trenle yaklaşık olarak 35 dakika uzaklıkta ve gördüğünüz gibi acayip şirin bir görünüme sahip. Ben de bu kasabada kalıyorum. Haftasonu buraya kasırga geliyor o yüzden odaya hapis kaldık diyebilirim yoksa yarın Boston turumuz vardı ve malesef iptal edildi. Biz de kendimize haftasonu bizi 4duvar arasında oyalayabilecek bir kaç erzak ve dergi aldık fakat ben Vogue Eylül sayısını şimdiden yarıladım diyebilirm. Amerikadaki ilk haftasonumda oturup kalacağımı hiç düşünmemiştim doğrusu :/
Söylemeden geçemiycem burada okadar çok İspanyol var ve okadar sesli konuşuyorlar ki anlatamam!
                        
Bir sonraki postta görüşmek üzere, xoxo!

2 yorum:

esinspiration dedi ki...

Harika bir yere benziyor.kasırga sonrası gezmeyi telafi ediceksen sorun yok bence ;)

ibrahim Hamurcu dedi ki...

gezilip görülmesi gereken yerlerden biri sanırım