1.8.11

BÜYÜKADA


                                               enyakın arkadaşıma merhaba deyin :)

                                                say to hello my bestfriend :)



on the boat, guerlain is my favourite lipstick
vapurdan, guerlain favori rujum, herdaim dudağımda


                     



                       


                        

                          galiba hippiydiler, ama kız çok güüüzel dans ediyorduuuu :)
                          i hope they'r hippi, but you can see in the photo, the girl is very good dancer :)



                       


                       




So what i wore, Just Cavalli belt - Zara shorts and top - Calvin Klein bag

Eee peki ne giydim,  Just Cavalli kemer - Zara şort ve üst - Calvin Klein çanta









                                



                               Bisiklete de bindik ;)
                               We were ride a bike ;)






                       Ve ben bu dondurmayı tek başıma yedim, pişman değilim :))
                       And i ate this big icecream, i am not sorry :))




                      

Bol resimli bir ada turuna davet ediyorum sizi ben sustum, resimler konuşsun ;)

I would like to invite you to illustrated tour of the island, shut up my chap, pictures speak ;)

Hiç yorum yok: