16.7.11

Rock n Coke a Gidebilenlere İtafen

Sabah gözümü açtığımdan beri söyleniyorum vah gidimedim ah gidemedim diye. Ey sevgili okulum, akademik camia, ya hadi acımadınız İzmirin bu sıcağında hergün bizi okula getirtiyorsunuz da, bari biraz insaflı davranıp şu akademik takvimi hazırlarken bir düşünseydiniz, düşünmediniz mi hiç yahu ? Bu çocuklar bu sıcakta zaten okula geliyor bir iyilik yapalım en çok tercih edilin gençlik festivallerinin bir tarihlerine göz atalımda o tarihe sınav koymayalım diye. Evet anladım zaten düşünmemişsiniz. O yüzden çok kırgınım size haberiniz olsun kuzum.
Neyse bari gidemedik gitmiş olanlara veya gidecek olanlara festival kombini sunalım değil mi ? Bu görüntüler geçen haftasonundan, Çeşmeden geriye kalanlar.( Ah insan oğlu kuş misali işte, şimdi de otur sıcakta ders çalış, nasıl olacak o?)
Bu arada benim gibi gidemeyenler,  style-boom  twitterdan canlı yayın yapıyor :)



   
Tabiki rock n coke için tam konsept bu değil, bir kere ayaktan o flip flop lar çıkacak espadril, converse vb gibi rahat pabuçlar ayaklara geçirilecek onun dışında tam da konsept bu olmalı. Aaa bikinylemi gidicez Cosmos demeyin öyle yapıcaksınız kuzum bir gidin görün sıcağı anlarsınız ;)

Benim üzerimde geçen haftalarda Zara dan aldığım pek sevgili tişörtüm - kendi yaptığım kot şortum yani modifiye jean :) - Accessoriez flipflop - Mango çanta ve gözlük - Sunset bikini

Hiç yorum yok: