28.7.11

MY LOVELY DRESS









Sizi bu berbat kalitedeki resimlere maruz bıraktığım için çok özür dilerim, kurtarmaya çalıştım fakat olmadı, açıkcası uzun zamandırda post yapmayınca kullanayım bugün dedim. Ama bu kadar kötü resime rağmen elbisem çok güzel duruyor değil mi ? :) Yaklaşık bir ay önce Beymen Outletten alındı, böyle sırt dekolteli bir elbise arayışındaydım zaten ve bir aile dostumuzun düğünü için elbise almam gerekti acil bir şekilde, ben de bu muhteşem Dolce & Gabbana yı buldum. Ayakkabılarım İnci. Yüzükler ordan burdan.

I'm so sorry this terrible quality of the pictures, tryed to save but i did not and long times i cant made post so i use this pic. But my dress is very beatiful, is it :) ? So you can  excuse me ;) My lovely dress whic i found in Beymen Outlet couple of mounths ago is from Dolce & Gabbana. Shoes from İnci.

Hiç yorum yok: