21.7.11

just say to hello





Son günlerde pek havamda değilim o yüzden pekte post giremedim, sonra fark ettim bu işle uğraşmak bana gerçekten çok iyi geliyormuş, bundan sonra daha çok post daha rahat kafa :).Blog için yeni projeler var kafamda bakalım zaman ne getirip götürecek. Şimdilik sizi bu resimlerle başbaşa bırakıyorum; aslında bu kombinli resimlerimi kullanmak pek istememiştim fakat bu da olmaması gereken postu olsun dedim. Bu kılıkla dışarı çıkıp herhangi biriyle pişti olmamanız içten bile değil oysaki üzerimdeki bütün parçaları tek tek çok seviyorum ve tarz buluyorum aslında fakat bu şekilde birleşmemeliydiler, beni yansıtan birşeyler olamalıydı, sanki birşeyler eksik gibi.Neyse 10dk da evden hazırlanıp çıkmak için fena da sayılmaz ama( hhhoooop ego devreye girer)
























  
          

nine west sandals/ sandalet
zara bag/çanta
mango dress/elbise

Hiç yorum yok: