13.6.11

TREND : PARA KLİPSLERİ

Bütün haftasonu koltukta yaymış bir yandan blogları takip  edip bir yandan bütün yıl izleyemediğim dizilerimi netten izleyip bir yandan da Vogue haziran sayısını karıştırdım.Dergiyi ders çalışır edasıyla oldukça didikledim ve Vogue Men ekinde bu para klipsleri oldukça dikkatimi çekti. Daha önce böyle birşeyin olduğunu bilmiyordum ve bana çok orjinal geldi.

Erkeklerin bizim gibi pek çanta taşıma alışkanlığı olmadığı için cüzdanlarını ceplerinde taşımak zorunda kalıyorlar ki malesef bu görüntü benim pek tercihim değildir.Bence olması gereken tamda bu ! Küçük bir kartlık ve paralar için de bu orjinal klipsler "çok hoş, şık ve kullanışlı" olmaz mı ?
Dior Homme-LV-Tiffany&Co-Bulgari-Cartier gibi markalarda bu klipsleri bulabilirsiniz.Babaya, sevgiliye, kendinize güzel bir hediye :)

FOTOĞRAF:Vogue Türkiye

Hiç yorum yok: