25.5.11

VINTAGE YELLOW SKIRT







              


This fabulous vintage skirt is my mum's. Approximately she bought it 20 years ago and i wearing it this days. This is mind-blowing, is it? Moreover jean shirt is my dad's, date from 90s. Not joke, really :)
I deresay i'll always wear my parents dresses, like that.
Shoes from bershka, shirt-loft, tee-mango


Bu muhteşem vintage etek annemin.Yaklaşık olarak 20 yıl önce almış, bugünlerde ben giyiyorum. Bence çok heyecan verici birşey, o gençken giyiyordu şimdi ise ben , sizce de öyle değil mi ? Dahası jean gömleğim de babamın,şaka değil onun gerçekten, 90lardan kalma :)
Galiba ben herzaman onların kıyafetlerini bir şekilde giyicem, bunu gerçekten seviyorum çünkü.
Ayakkabılarım- bershka,  jean gömlek- loft,  üst-mango

Son olarak içimden geldi bugünün mottosu benden olsun-And to day motto ,Leonard Cohen "love calls you by your name"

1 yorum:

esinspiration dedi ki...

çok güzel bir sarı:)