23.5.11

Shopping List !

iphone dan ilk postum cunku arkadasim suanda pc mi ele gecirmis bulunmakta, bakalim yapabilecek miyim :p My first post on iphone because my friend take hold of my pc :) Bu yaz alinacaklar listemin bir kismini acikliyorum ! My shopping list for this summer ! 1)Siyah bir tulum, hatta onu buldum bile sinavlar bitince ilk is onu benim yapmak/ Black jump suit, i find them and when my exams finish i take it. 2)Birkac yeni bikini/ a few bikini 3)Toms ayakkabi/ Toms shoes 4)İpek-sifon elbise ve tisortler/ Silk-chiffon dress and tee Ve suan aklima gelmeyen bircok sey/And fly my mind alot of things :) Sizin listenizde neler var/ have you got a list?

2 yorum:

esinspiration dedi ki...

Keşke örnek fotoğraflar da koysaydın :(
Benim listemde tarçın rengi tahta topuklu sandalet, maxi straples elbise,boool paçalı uçuş kumaşlı tulum vs. vs var :)
ha bu arada listendeki -şu an aklına gelmeyen bir çok şey dahil- herşeye sahip olursun inşaallah..

fcosmos dedi ki...

Evet haklisin ama telefondan yaptigim icin resim yukleyemedim, fazla geldi ondaki resimler, bende daha liste bitmez digerlerini resimli yaparim :) umarim sende bulabilirsin tum istediklerini...