28.4.11

saturday evening's look!






 

Cumartesi akşamı katıldığım davetteki halim, fotoğraflar bu seferde babamın azizliğine uğradı! Birazcık kaydırmış :)


Bu hafta başıma neler gelmiyor ki? Pazar günü ales e girdim, pazartesi sabah kahvaltıda haberlerde bir baktım iptal olabilirmiş, okuldaki ticaret hukuku sınavı iptal olmuş, önümüzdeki hafta tekrar bir sınav daha e buarada ödevler projeler bıdı bıdı vıdı vıdı üüüüff havalarda düzelmek bilmedi ruhum sıkılıyo, nefes alamıyorum böyle olunca, birazcık dertleştikten sonra....


Üzerime 1 beden hatta 2 de olabilir büyük H&M deri eteğim, mango üst, nine west botlar ve annemin 20 yıllık çantası!


Two sizes too big for me leather skirt from H&M, Mango top, nine west boots and very old mum's bag

2 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

deri etek çok hoşmuş,büyük olmasına rağmen bence gayet hoş duruyor :)

fcosmos dedi ki...

Aa oyle gorundugune cok sevindim oyleyse biraz cekimserdim bu etek konusunda :)