27.3.11

SIKINTILI-indepression-to diet and exam weeks

 
 Sıkıntılı bir dönem havalar çok güzel, sınavlar yaklaşıyor ve ben daha evde oturmaya adapte olamadım.Kilo aldım, bu aralar dikkatli olmak zorundayım, hiç sevmem fazlalıkları, ama bi okadar da abur cubura bayılırım.Ama hergece götürürsen pastaları, çiğköfteleri, çikolataları sadece bi kaç kilo almış olman mucize.Artık yeni bir fotoğraf makinesi almalıyım biliyorum şuanki makinam iphonedan daha kötü çektiği için onu kullanmıyorum bile iphone da ne kadar güzel çeksede ben sıkıldım!


 Dışarıda sadece salata yiyorum artık,evde zeytinyağlılar genelde tercihimiz ve balık,her sabah portakal suyumu içmek zorundayım yoksa afyonum patlamıyor, yanımdada kuru kayısımı taşıyorum acıktıkça ordan götürüyorum, 2 hafta böyle idare etmek zorundayım.
Sporada başlasam hiç fena olmaz ama ben hemen sıkılıyorum spor yapmaktan ve bırakıyorum 1ay sonra!Yaşlanınca çok kızıcam kendime biliyorum.Acaba eve bir koşu bandı mı almalı?Sürekli kullanacağımı bilsem olabilir ama bir süre kullanıp evin köşesinde paslanmaya bırakmak için  fazla pahalı bir oyuncak öğrenci evi için benim açımdan!

Zaradan bu pantolonu iyiki almışım Tod's ayakkabılarımla kullanmayı pek sevdim bu modeli, sezonda bi kaçtane daha kestirdim böyle onlar listeye yazıldı!
Zara deri ceketim favorim,geçen yıldan ve bayada yıprandı falan hatta ama seviyorum onu da hala.

zara pants and leather jacket, tod's shoes and depressif person Cosmos :) !
to have a long tongue , shut up my chap
çenem düştü, sustum

Hiç yorum yok: