29.1.11

sabah 5:12!

Sabahın 5inde ne yapıyorum ben?Bu satte oturmuş post yapılır mı, normal insanlar bu saatte uyuyor yahuu!Yazasım ve paylaşasım geldi ama ne yapayım dimi ama?Zaman zaman melankolik ruh hallerim oluyor, yorgun ve bitkin hissediyorum kendimi.Mesela günlerdir evden burnumu çıkarmadım desem!Terapi gibi geliyor sabahlara kadar oturup dizi izlemek, film seyretmek, müzik dinlemek,gece duyabildiğin tek sesin yağmur tıkırtıları olması...
Bugün belkide hiç dinlemediğiniz, bilmediğiniz biriyle tanıştırıcam sizi: Leonard Cohen!Okadar dingin, sakin bir sesi varki hayret içinde kalıyorsun resmen, kilitleniyosun müziğe,puuuff herşey uçtu gitti.Çok yeni keşfettim sayılır bende,dayım sağolsun, bi kaç aydır dinliyorum sadece, daha öncesi büyük kayıpmış denebilir ve büyük ayıp benim için,siz belki çok önceden keşfetmiş, belkidee benim sayemde tadıcaksınız ve benim gibi bağımlısı olacaksınız kim bilir?!... ve favorilerimden birisi suzanne!

Hiç yorum yok: