29.1.11

pretty woman!


                                                          
   
Bu enerjik videodan hem müzik dinleyin hem beni     izleyin :)
                 

 louis vuitton fall 2010
Bugün sizin için bol resimli bir çekim gerçekleştirdik annemle.Dışarıda o şapkayla dolaşmadım tabiki kışın ortasında, bahçede kullanıp şapkasız çıktım sonrasında!Son 3 resimde gördüğünüz gibi elbisenin üzerine kazak geçiriverdim kışlık oldu,ama bu boy insanı olduğundan kısa gösteriyor onu idrak ettim aklınızda bulunsun, LV'nin bu sezon başındaki elbiseleri kıvamında birazcık bende ztn ondan esinlenerek almıştım 6ay önceydi sanırım daha bugün ilk kez giydim, indirimi bekleseymişim bari:p


elbise-kazak-eldivenler/mango  çanta-şapka-çizmeler/zara 
deri örgü bileklik/so chic  saat/emp. armani

moskof cariye hürreme başlayalı bihayli oldu fakat yoğunluktan devamını getirememiştim, yoksa diziyle bi alakam yok şekerim:)
                         
        


2 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

eldivenlerini çok sevdim

fcosmos dedi ki...

tesekkur ederim:)