13.12.10

SELAAMMMMM


Bugün şeytanın bacağını kırıyorum ve ilk postumu yazıyorum. Bloğumu sınav döneminde açmış olmanın etkisiyle, bir türlü fırsat bulup da oturup yazamadım. Ee sınavlar bitti, tabi kiii doğru sokaklara gez, toz vs. derken 2 haftadır soğuk hava akımına aldırmadan kendimi dışarı atıyorum.E en sonunda tabi yine hastayım. Ben sürekli hasta olurum da, geçen yıl bağdemciklerimi aldırmama rağmen nedense hala şişiyorlar,  doktorumun ellerinden öperim, anmadan geçemiycem kendisini :p

Malum önümüz yılbaşı, aralık sayısı bir moda dergisi almadan bu ay geçiştirilmez. Bende sevgili ev arkadaşımın yardımıyla tam da aklımdaki konsepti yakalayıp böyle bir resimle merhaba demek istedim size (gece geç bi saatte bunu yaptığımız için saçlar fln bi halde mazur görün artık, ilerde daha iyilerini paylaşıcam söz ;).

Bundan sonra tembellik yok. Hergün size güzel haberler, fikirler vermek için burda olucam..Takip etmeye başlayın ve takipte kalın, sevgiler.. :)


 

Hiç yorum yok: